Sunday, November 16, 2014

KONSPIRASI TUMBANG NOH [3] - PENGLIBATAN PEGAWAI PMO


HARI INI kita masuk keperingkat seterusnya untuk mengaitkan libat siapa lagi dalang dalam usaha tumbangkan Noh di Selangor. Seperti yang kita maklum, kerusi Noh sekarang memang jadi idaman ramai kerana dengan menggunakan kedudukan itu mereka akan jadi kaya raya dan dihormati.

BEBERAPA NAMA orang muda disebut sebagai calon yang bakal mengganti Noh seperti Budiman Mohd Zohdi, Ezam Mohd Nor dan Irmohizam Ibrahim. Mereka ini orang muda yang punya bakat dan gaya tersendiri. Budiman dengan kepetahannya berbicara, Ezam bekas reformis, dan Irmohizam kaki kipas PM.

CERITA TERGANTUNG di situ untuk nama orang muda..... kita terus ke bawah untuk cerita seterusnya..

SERANGAN yang dilancarkan terhadap Noh jika dikaji sebenarnya ada beberapa peringkat. Bermula dengan Blogger MIK dan Selangor Chronicle kemudian diikutu dengan Blogger Sanggah Tok Jangguk, Zaharin Md Yassin dan pakatannya hinggalah kepada Portal Post Metro, Wakeup Malaysia dan Media Arus Perdana.

SEMUA serangan ini dirancang. Ia dirancang dengan begitu teliti hingga tidak siapa perasan siapa yang main siapa. Blogger-blogger seperti MIK dan Selangor Chronicle hanya kambing hitam yang berlagak hebat pandai mengatur tetapi yang cerdik Sanggah Tok Janggut. Dari mana Sanggah Tok Janggut dapat maklumat 900 ribu telah diterima oleh Zein?

PEGAWAI PM yang terlibat bukanlah dari PMO di Putrajaya tetapi Pegawai PMO yang mejaga Selangor. Siapa dia? Kata pembayang sudah diberi, jadi anda cari sendiri.

BERPUSAT di Gombak, serangan dan rancangan diaturkan. RAZMAN HAKIMI seorang tokoh "Loser" berlagak hero dengan menyepak terajang Noh dengan pelbagai kelemahan. Razman sudah sampai mana pencapaiannya?

ATUR GERAK dari Gombak diatur lengkap dengan facebooker dan stringer hingga ke akar umbi. Bahagian Gombak yang dari dulu tidak habis berbut jawatan kini menjadi markas gerakan untuk tumbang Noh.

...bahagian tiga....

No comments:

Post a Comment