Tuesday, November 18, 2014

KONSPIRASI TUMBANG NOH [5] - LUPA BARANGKALI UMNO ADA KETUA BAHAGIAN


DAMAGE CONTROL hanya terpakai kepada bilamana seseorang yang telah tertangkap penipuan dan rancangannya. Dalam kes Noh ada yang menganugerahkan Tale Of Tajul Razin gelaran Blogger Bunian yang diberi habuan besar sebagai upah membela Noh yang diserang bertubi-tubi dengan niat supaya Noh meletak jawatan atau dipecat.

MENUDUH TALES OF TAJUL RAZIN menerima imbuhan Blogger Upahan ibarat melempar tahi ke langit, terhempas kembali ke muka sendiri. Kerana terbiasa dengan cara itu dan makan hasil dengan cara itu maka disamakan pula Tajul dengan mereka.

PENDEDAHAN yang Tajul buat bukan untuk membela Noh tetapi memberitahu Ahli UMNO Selangor khasnya tentang Konspirasi. Meletak kegagalan kepada Noh gagal dalam lebih kurang setahun pentadbirannya sebagai Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor tidak boleh diterima.

SELANGOR TIDAK BOLEH disamakan dengan negeri lain dalam Malaysia kerana populasi penduduk dan kaumnya yang sangat berbeza. Kemajmukan bandar yang padat dengan masalah ekonomi ciptaan penduduknya sendiri menyebabkan kehendak nafsu menjadi keutamaan. Kesalahan diletak kepada kerajaan kerana gagal membayar kereta. Dalam kekalutan hati dan perasaan rakyat itu kesempatan diambil oleh manusia rakus kuasa dan harta. Pemimpin dipersalahkan kerana gagal memenuhi kehendak rakyat. Pemimpin tidak faham masalah rakyat. Rakyat menderita. Rakyat dianiaya. UMNO diperlah kerana UMNO dilihat kerajaan walau hakikat sebenar PR yang memerintah. PR yang sepatutnya membela nasib rakyat negeri ini.

LUPA BARANGKALI UMNO ada letak pemimpin rendah di setiap kawasan yang dinama Ketua Bahagian. Bukan tugasnya untuk selesai atau penuhi semua kehendak rakyat tetapi ditugas untuk mentadbir UMNO diperingkat rendah. Membawa wadah perjuangan Tok Nenek. Membela nasib anak bangsa yang dipicit, dikepit, ditindas bangsa lain. Mereka buat kerja kah?

BARANGKALI MEREKA BUAT barangkali tidak. Barangkali tidak kerana alasan tiada peruntukan. Tiada penafian dunia hari ini semua perlu duit. Tanpa duit Isteri boleh cerai suami...

RUPANYA KERANA DUIT Noh diserang.

JIKA KETUA BARU DILANTIK GANTI NOH bolehkah dia beri duit kepada semua Ketua Bahagian? Bagi pada semua Ketua Cawangan? Ketua Wanita? Ketua Pemuda? Puteri? Ahli?..

BOLEHKAH KETUA BARU menangkan Selangor? Tabur duit pada rakyat kerah mereka undi BN bagi menang? Tabur duit paksa ahli UMNO bersatu? Selerakkan duit suruh penetang kutip dan tutup mulut... bolehkah?

JANGAN BERI ALASAN MUNAFIK! UMNO Selangor tiada masalah. Yang ada Masalah adalah Pemimpin-pemimpin yang pernah kami sebutkan dalam artikel kami [1], [2], [3] dan [4]...

...bahagian lima...






No comments:

Post a Comment